czwartek, 17 kwietnia 2014

Od Ariz C.D. Candy

-Ok to Szafir, Dien, Kashmir i ty wezmą udział w tej wyprawie (oczywiście jak się zgodzą) a nagrodą dla każdego z was (można sb wybrac) będzie:
Róg niewidzialności,
Ekstrat z ważki
Napuj z perły Posejdona
Eliksir z mołopotwi
Łzy pawia.
-Okej siostra, lece zwołać stado!!!
Gdy już wszyacy przyszli, powiedziałam:
-Uwaga! Macie możliwość wzięcia udziału w misji po Magiczny Mech. Pewnie pomyslicie: co ja z tego bede miał? A to będziecie mieli: jeden z tych eliksirów;Róg niewidzialności,
Ekstrat z ważki
Napuj z perły Posejdona
Eliksir z mołopotwi
Łzy pawia.
Do wyboru, do koloru.
-A po co ten mech?- zapytał Kashmir
-Poniewaz nasza członkini stada- Angua, ma zamiłowanie do niszczenia przyrody, musimy ja chronic. Magiczny Mech nam to zapewni.- odpowiedziała za mnie Candy.
-A gdzie jest ten Mech?- zapytał Szafir
-Nad wodospadem Różu lub Siły- powiedziałam.
-Czy to jest bezpieczne?- zapytał Dien
-Nie.- powiedziala Candy
Na chwilę zapadła cisza a potem zapytałam wszystkich:
-Bieżecie w tym udział? Ja bede patrzeć z wody.
(Szafir, Dien, Kashmir, Candy?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz