piątek, 25 kwietnia 2014

Od Candy CD Kashmira

- Najpierw do siostry i jej rodziny. Potem do Lei i Feniksa, a potem inne konie.
Jak powiedziałam tak się stało.
- Cześć Ariz i Szafir ! Gdzie Sparta ?
- Poszła na przechadzkę. A coś chcieliście odniej ? - zapytała Ariz
- Chcieliśmy was zaprosić razem ze Spartą, której niema teraz na impreze na, której oficialnie zostaniemy parą. Odbędzie się jutro o 14:00 w Pomarańczowym Lasku. A, zapomniałam dodać, że o zachodzi słońca idę z Kashmirem na noc poslubną. Po jutrze wrócimy.
- Dobrze, napewno przyjdziemy. - powiedział Szafir
- Do zobaczenia ! - powiedziałam
- Do zobaczenia ! - powiedziała Ariz
- Dobrze to teraz  idźiemy do Lei i Feniksa.
Za chwilkę ich spotkaliśmy nad Księżycową Rzeką
- Cześć !! - powiedziałam razem z Kashmirem
- Cześć !! - odpowiedzieli
- Chcieliśmy was zaprosić wraz z waszymi dziećmi na imprezę na, której oficialnie zostaniemy parą.Odbędzie się jutro o 14:00 w Pomarańczowym Lasku.
- Dziękujemy za zaproszenie i napewno przyjdziemy. Do zobaczenia!! - Powiedziała Leia
- Do zobaczenia !!
- Tylko Lusja, Łatek i Scarlet.
- Cześć !! Słuszałem, że się żenicie.
- Dobrze, że jesteście wszyscy razem.Chcieliśmy was zaprosić na imprezę na, której oficialnie zostaniemy parą.Odbędzie się jutro o 14:00 w Pomarańczowym Lasku.
- Dziekujemy i Przyjdziemy - odpowiedziei razem chórem
- To juz wszyscy. - powiedział Kashmir
- To co należy się odpoczynek ?
- Jasne !!
Poszliśmy z Kashmirem na Księżycową Rzekę i połozyliśmy się w słońcu.
- A, może tak zrobić sobie dziecko w tym lasku i wrócić z grubym brzuchem ? - zapytałam
- Hmmmm....... Ni ewiem zobaczymy - odparł
Polżeliśmy sobie z godzinę.
- Wezmę mój medalion ciąży z ametystem. Poinformuje mnie gdy zajdę w ciąże.

- Ok. - powiedział Kashmir.
- Może coś przygotujemy na imprę ? - zapytałam


Kashmir ?

2 komentarze: